معلم و هوش مصنوعی؛ دو شریک در مسیر یادگیری آینده و افزایش عدالت آموزشی
معلم و هوش مصنوعی؛ دو شریک در مسیر یادگیری آینده و افزایش عدالت آموزشی

برنا – گروه استان‌ها: یک کارشناس علوم تربیتی با تنظیم یادداشتی نوشت: با گسترش فناوری‌های هوش مصنوعی در نظام آموزشی، این پرسش مطرح است که آیا این ابزارهای نوین جای معلم را خواهند گرفت یا به او کمک می‌کنند نقش هدایتگر یادگیری را بهتر ایفاء کند؟ کارشناسان علوم تربیتی معتقدند هوش مصنوعی نه رقیب، بلکه […]

برنا – گروه استان‌ها: یک کارشناس علوم تربیتی با تنظیم یادداشتی نوشت: با گسترش فناوری‌های هوش مصنوعی در نظام آموزشی، این پرسش مطرح است که آیا این ابزارهای نوین جای معلم را خواهند گرفت یا به او کمک می‌کنند نقش هدایتگر یادگیری را بهتر ایفاء کند؟ کارشناسان علوم تربیتی معتقدند هوش مصنوعی نه رقیب، بلکه همراهی ارزشمند برای معلمان است تا فرایند یادگیری را شخصی‌تر، مؤثرتر و انسانی‌تر سازد.