بازار خودرو ایران هر روز رنگینتر و شلوغتر میشود. مدلهای تازهوارد، طراحیهای متفاوت و نامهای جدید مدام توجه خریداران را به خود جلب میکنند، اما پشت این جذابیت ظاهری، یک نگرانی ثابت میان مالکان خودرو باقی میماند: «اگه ماشینم سخت فروش باشه چی؟» این جمله ساده، عصاره تجربه هزاران فروشندهای است که به امید انتخاب […]
بازار خودرو ایران هر روز رنگینتر و شلوغتر میشود. مدلهای تازهوارد، طراحیهای متفاوت و نامهای جدید مدام توجه خریداران را به خود جلب میکنند، اما پشت این جذابیت ظاهری، یک نگرانی ثابت میان مالکان خودرو باقی میماند: «اگه ماشینم سخت فروش باشه چی؟» این جمله ساده، عصاره تجربه هزاران فروشندهای است که به امید انتخاب یک خودرو مطلوب، وارد بازار شدهاند، اما هنگام فروش با واقعیتی متفاوت روبهرو شدهاند. بسیاری از مالکان از این میگویند که فروش خودرو بیش از حد طول کشیده، هر خریدار برای پایین آوردن قیمت تلاش کرده، تماسهای متعدد فقط کنجکاوانه بوده، و توضیح دادن درباره تکتک جزئیات به افراد مختلف انرژی زیادی از آنها گرفته است.






















