یوتیوب در روزهای پایانی سال ۲۰۲۵ تلاش میکند محتوای «غیراصیل، تکراری یا ماشینی» را از جریان درآمدزایی حذف کند و فقط به محتوای واقعی و باارزش پاداش تبلیغاتی بدهد؛ تغییری جهانی که حتی تولیدکنندگان حرفهای را به چالش میکشد، اما برای فارسیزبانان با پیامدهای اقتصادی گستردهتری همراه شده است.
یوتیوب در روزهای پایانی سال ۲۰۲۵ تلاش میکند محتوای «غیراصیل، تکراری یا ماشینی» را از جریان درآمدزایی حذف کند و فقط به محتوای واقعی و باارزش پاداش تبلیغاتی بدهد؛ تغییری جهانی که حتی تولیدکنندگان حرفهای را به چالش میکشد، اما برای فارسیزبانان با پیامدهای اقتصادی گستردهتری همراه شده است.


























