همزمان با برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی، شرکت تپسل مدیریت و راهبری پنل‌های تخصصی این رویداد را بر عهده دارد؛ پنل‌هایی که با تمرکز بر روندهای کلیدی تبلیغات و بازاریابی در سال ۱۴۰۴ طراحی شده‌اند و به بررسی تحولات پیش‌روی صنعت تبلیغات در ایران می‌پردازند.

همزمان با برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی، شرکت تپسل مدیریت و راهبری پنل‌های تخصصی این رویداد را بر عهده دارد؛ پنل‌هایی که با تمرکز بر روندهای کلیدی تبلیغات و بازاریابی در سال ۱۴۰۴ طراحی شده‌اند و به بررسی تحولات پیش‌روی صنعت تبلیغات در ایران می‌پردازند.