بانک اقتصادنوین با ثبت بازدهی کمسابقه در حوزه تبلیغات، نشان داد که تبلیغات هدفمند میتواند به یکی از کارآمدترین ابزارهای رشد و سودآوری در نظام بانکی کشور تبدیل شود. بر اساس گزارش عملکرد این بانک، سرمایهگذاری ۴۱ میلیارد تومانی در تبلیغات منجر به درآمدی بالغ بر ۸۶۰۰ میلیارد تومانشده است؛ آماری که بازدهی بیش از […]
بانک اقتصادنوین با ثبت بازدهی کمسابقه در حوزه تبلیغات، نشان داد که تبلیغات هدفمند میتواند به یکی از کارآمدترین ابزارهای رشد و سودآوری در نظام بانکی کشور تبدیل شود. بر اساس گزارش عملکرد این بانک، سرمایهگذاری ۴۱ میلیارد تومانی در تبلیغات منجر به درآمدی بالغ بر ۸۶۰۰ میلیارد تومانشده است؛ آماری که بازدهی بیش از ۲۰۰ برابر را به نمایش میگذارد. این رقم فراتر از استانداردهای جهانی ارزیابی میشود؛ جایی که طبق میانگین جهانی، هر یک دلار هزینه تبلیغاتی در بهترین حالت حدود ۱۸ دلار بازده ایجاد میکند.

























