بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راهاندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی، زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانکها را فراهم کرده است؛ نظرسنجیای که نتایج آن مبنای رتبهبندی بانکها در شاخصهای مشتریمداری و نحوه ارائه خدمات خواهد بود.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با راهاندازی نظرسنجی سراسری صیانت از مشتریان بانکی، زمینه مشارکت مستقیم مردم در ارزیابی کیفیت خدمات بانکها را فراهم کرده است؛ نظرسنجیای که نتایج آن مبنای رتبهبندی بانکها در شاخصهای مشتریمداری و نحوه ارائه خدمات خواهد بود.




















